czwartek, 18 sierpnia 2011

Zawsze warto znajdować dodatnie plusy ;-)

Pierwszy mój pobyt w Legnicy był króciutką przerwą w drodze z Wrocławia do Jeleniej Góry = ponad 4-kilometrowym, deszczowym biegiem przez miasto do sklepu i jeszcze szybszym (bo autobusem) powrotem na dworzec pks, żeby zdążyć na przedostatnie (a ostatnie jadące niecałe 1,5 godziny) połączenie do domu i nie być zmuszoną do ponad trzygodzinnej podróży pociągiem (swoją drogą ciekawa jestem którędy on jedzie, że trwa to tyle czasu - ach to pkp). W każdym razie lipcowy króciutki pobyt w tym mieście miał tylko jeden cel - zakup prezentu :-). 
Z takich i innych powodów musiałam zakupiony wcześniej prezent wymienić na inny i dzisiaj znów odwiedziłam to miasto, tym razem trochę spokojniej, choć i tak po załatwieniu tego co musiałam, na zwiedzanie została chwila (oczywiście za krótka, więc pozostał niedosyt i pewnie jeszcze tam wrócę). Wracając do prezentu - doszłam do wniosku, że przyczyna zwrotu choć wydawała się wcześniej przykra, była nawet dość zabawna i muszę przyznać, że znalazłam nawet jej plusy ;-) Nigdy nie zapomnę tych oczu pełnych radości wymieszanej z zakłopotaniem i wzruszeniem, gdy ujrzały co kryje w środku czerwone pudło. I co z tego, że trzeba było rzecz oddać (przynajmniej była okazja, żeby zwiedzić miasto), wspomnienie wpisało się w serce na zawsze, a nowy prezent (mój pierwotny prezentowy pomysł tylko trochę rozszerzony ;-) mam nadzieję przyniesie "nową" radość. 
A uwierzcie mi, że jedną z najpiękniejszych rzeczy na świecie jest ujrzenie uśmiechniętych oczu :-) 
legnicki deptak
pomnik Satyrykonu
Legnica, a raczej ten kawałek, który dziś zobaczyłam, całkiem ładna, choć niestety pomieszane style budynków naruszają "ładność". Aparat w dniu dzisiejszym był przyjacielem, z którym dawno tak dobrze mi się nie współpracowało :-) Może sprawiła to moja energia i wielka radość, którymi jestem wypełniona po same uszy, a może słoneczko, które uśmiechało się na niebie... W każdym razie cała mieszanka dała bardzo zadowalające efekty :-)
Katedra Świętych Apostołów Piotra i Pawła


Urząd Miasta

schody Starego Ratusza
legnicki Neptun
wieże kościoła ewangelickiego

Zamek Piastów Legnickich

2 komentarze:

asikowy pisze...

dziękuję :-)

Anula pisze...

rewelacyjne zdjęcia!!