niedziela, 29 czerwca 2014

Zmiany, zmiany

Od czego by tu zacząć... To może od początku ;-) Tylko gdzie on jest?? :p No dobra, Asia nadal jest Asią, ale już nie tylko szaloną czarownicą z równie szalonym psem, ale też mamą małego Skrzata. No a MAMA jak wiadomo to zawód (nie lubię tego określenia) pełnoetatowy (w sumie to ponadpełnoetatowy bo nie da się wyjść z pracy po 8h) ... no w każdym razie - wolnych chwil brak. Nie no, żeby nie było że narzekam czy coś w tym stylu. Wolne chwile są tylko to już są inne wolne chwile niż były wcześniej. Ło rany, ale nakręciłam, zaraz sama nie będę wiedziała co chciałam napisać ;-p
W każdym razie postanowiłam zmienić nazwę bloga na bardziej adekwatną do stanu obecnego. Nie chcę zakładać nowego, bo tu jest sporo historii i widać jak przez te lata się zmieniałam., szukałam siebie.... Czy znalazłam? .... Nie wiem, ale wiem, że dobrze mi z taką sobą jaką jestem teraz i wiem... czuję... JESTEM szczęśliwa.
Teraz będzie tu więcej nas, bo niektórzy chcą wiedzieć co u nas słychać, mimo że mieszkamy daleko od siebie. Będzie więcej spostrzeżeń i obserwacji świata, bo jakoś mi się oczy szerzej otworzyły. Będzie trochę inaczej, trochę po staremu ale na nowo ;-)

Brak komentarzy: