piątek, 21 maja 2010

Słonecznie

Hurra!! nareszcie jest słonecznie i ciepło:)
Wraca chęć do życia:) Czego nie można powiedzieć o chęci do robienia czegokolwiek ;p
Słońce zdecydowanie rozleniwia i wprowadza w błogostan. Kocham je za to i nie mam nic przeciw  temu, mimo, że pracy mam mnóstwo... 
Pozwalam rozpłynąć się w promieniach i zapomnieć w ciepłej ciszy....
spódnica: sh // bluzka: Atmosphere // buty: CCC

kolczyki długie: prezent ;)
kolczyk niebieski: Body Art (nareszcie ucho się wygoiło i mogę się pochwalić nowym nabytkiem :D)

4 komentarze:

QuiProQuo pisze...

Kurcze, też miałam takie kolczyki, ale gdzieś zgubiłam:(

sananhan pisze...

super ten niebieski!

Talia pisze...

bardzo ładne kolczyki.

asikowy pisze...

dziękuję:)
kolczyki na początku nie bardzo mi pasowały,bo wydały się zbyt delikatne, ale przekonałam się,że do letnich sukienek są super:)