środa, 25 listopada 2009

Zimowy zestaw idealny

Podobno czarny kolor ubrań wybierają osoby niepewne swojej wartości, szukający własnego "ja". Odnalazłam swoje. Kolory, pewność siebie, odwaga, radość, uśmiech.
Kiedy zobaczyłam wczoraj w Rossamanie te skarpetki po prostu musiałam je kupić. Są radosne, kolorowe,mega pozytywne - w sam raz na zimowe wieczory:)

Szczególnie z kubkiem pełnym gorącej czekolady z marshmallow
tworzą zimowy zestaw idealny;)



W takim fartuchu pojawiam się od jakiegoś czasu na uczelni i w lecznicy:) Na pacjentów może jakoś nie wpływa super uzdrawiająco, ale duża część ich właścicieli uśmiecha się na jego widok. Koloroterapia bez recepty:)

2 komentarze:

:: Martyna pisze...

słodki fartuch!

Rysia pisze...

Podobają mi się skarpetki :)
Aż zachciało mi się gorącej czekolady normalnie ;)